English
Nurol Sigorta A.Ş.
Kalite Politikamız PDF Yazdır e-Posta

Nurol Sigorta 14 yıldır sektörde edindiği tecrübesi, eğitimli ve tecrübeli kadrosu, güçlü finansal alt yapısı, sürekli gelişme ve yenilenme anlayışı ile müşteri memnuniyetinin sağlanması, kalite seviyesinin iyileşmesi, müşteri şikayetlerinin düşürülmesi, yeni kar alanlarının yaratılması, yeni pazarlara ulaşılması, verimlilik, rekabet üstünlüğü sağlanması, güvenilirlik, çalışanların ve müşterilerin bilinçlenmesi, çalışma ortamının iyileştirilerek çalışanların mutluluğunun sağlanması için çalışmaktadır. Nurol Sigorta bu vizyonuyla, Nurol Grubu’nun sosyal sorumluluk içinde sürekli büyüme vizyonunu birleştirerek tüm müşterilerimizin ihtiyacını eksiksiz olarak karşılamaktadır.

Kurumsal değerlerimiz ve yöneticilerimizin kurumsallık tavsiyeleri ışığında:
  • Türkiye'de sigorta bilincinin yaygınlaşmasını sağlamak
  • Müşteri memnuniyetini üst seviyede tutmak
  • Sigorta sektöründe güven ve dürüstlüğün önemini kanıtlamak
  • Planlı, programlı ve disiplinli çalışarak şirket çıkarlarını toplum çıkarlarıyla dengeli tutmak
  • Tasarruf anlayışıyla, gösterişten uzak bir çalışma ortamında işletme varlıklarına sahip çıkmak


    Önem verdiğimiz değerler arasındadır.